• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل در ورزقان

مزایای ساندویچ پانل بسیار زیاد است که نمی توان آن را نادیده گرفت . ساندویچ پانل یکی از بهترین دست آورد های بشر در زمینه ساختمان سازی می باشد . اکثر مهندسین در سازه های خود از ساندویچ پانل در ورزقان استفاده می کنند . اگر تا حالا اسم ساندویچ پانل به گوشتان نخورده پیشنهاد می کنم مقاله ساندویچ پانل چیست؟ را بخوانید .ساندویچ پانل به دلیل این که از لحاظ ساختار لایه لایه بوده و شباهت بسیاری به ساندویچ خوراکی  دارد به این اسم نام گذاری شده است . ساندویچ پانل های موجود در ورزقان اکثر تامین شده توسط مجموعه ظفر آهن می باشد . ظفر آهن بیش از دو دهه است که در زمینه ساخت ساندویچ پانل فعالیت می کند .

نمایندگی ساندویچ پانل در ورزقان

ساندویچ پانل به دلیل تقاضای بسیار مشتریان دارای بازار فروش قدرتمندی نسبت به دیگر محصولات ساختمانی می باشد . از طرفی وجود سود جویان در بازار باعث افزایش کاذب قیمت ساندویچ پانل می گردد . و یا عدم وجود نمایندگی کار خانه در شهرستان ها باعث می گردد سود جویان با استفاده از نام برند کارخانه محصول بی کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهند . مجموعه ظفر آهن از تمامی مجموعه های فروش مصالح ساختمانی در کل ایران جهت همکاری در فروش دعوت می نماید تا زنجیره های فروش محصولات ظفر آهن را در ایران افزایش دهد . با مراجعه حضوری به ظفر آهن و یا تماس با کارشناسان فروش می توانید نسبت به دریافت نمایندگی ساندویچ پانل در ورزقان و یا دیگر شهرستان ها اقدام نمایید .

ظفر آهن همواره از بدو تاسیس شرکت سعی کرده تمامی محصولاتی تولیدی ، کم ترین قیمت ممکن با در نظر گرفتن کیفیت را داشته باشند . و از طرفی با تاسیس وب سایت و فعالیت در شبکه ها مجازی همانند اینستاگرام سعی کرده با کاربران خود در تعامل باشد و با تولید محتوا و مطالب آموزشی ، کاربران را در انتخاب محصول یاری کند .

بله تمامی محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی صنعت مهر ظفر دارای ضمانت کیفی می باشد

بله ، شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به خرید محصول مورد نظر از ظفر آهن کنید . خرید شما نسبت به مسافت طی ۲ الی ۵ روز ارسال خواهد شد

بله ، مشتریان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس : تبریز – سردرود اول جاده خلجان – بازار آهن ولیعصر ۲ نسبت به خرید محصول خود اقدام کنند .

ظفر آهن یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی صنعت آهن می باشد و اکثر تولیدی ها مواد اولیه خود را از ظفر آهن تامین می کنند . با افتخار ظفر آهن یکی از تاثیر گذار ترین واحد در تعیین قیمت در بازار می باشد . از این رو قیمتی کم تر از قیمت ما پبدا نخواهید کرد !!!

کاربرد ساندویچ پانل در ورزقان

همانطور که در بالا اشاره شد ساندویچ پانل دارای مزایای بسیار می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . ساندویچ پانل در ورزقان مورد توجه عموم قرار گرفته و اکثر پروژه های بزرگ در ورزقان با استفاده از ساندویچ پانل های ظفر آهن ساخته شده است . تمامی محصولات ظفر آهن دارای ضمانت کیفی می باشند . ساندویچ پانل به صورت کلی در دو نوع عایق پلی استایرن و پلی یورتان در مجموعه ظفر آهن تولید میشود .

برخی از کاربرد های ساندویچ پانل :

  1. جهت عایق سازی
  2. استفاده در خطوط تولید
  3. استفاده در یخچال های صنعتی
  4. ساخت کانتینر
  5. ساخت خانه های از پیش ساخته
  6. و ….

قیمت ساندویچ پانل در ورزقان

به دلیل وجود تحریم ها علیه کشور عزیزمان تمامی قیمت های مواد اولیه دائما در حال نوسان می باشد و بیان قیمت دقیق برای ساندویچ پانل در ورزقان و یا دیگر محصولات کمی دشوار می باشد . هنگام خرید این محصول لطفا قیمت محصول را کیفیت محصول مقایسه کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد . متاسفانه بعضی از تولید کنندگان ساندویچ پانل از ورق های چینی بی کیفیت استفاده می کنند که باعث کاهش قیمت تمام شده ساندویچ پانل می گردد و یا ورق زیرین را از کاغذ فویل نسوز قرار می دهند که باعث کاهش طول عمر ساندویچ پانل می گردد . بهتر است انتخاب ساندویچ پانل توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد .

اما ظفر آهن سعی کرده نسبتا قیمت هایی نزدیک به قیمت بازار را در اختیار مشتریان خود قرار دهد :

جهت دریافت قیمت دقیق محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

هدف ظفر آهن آموزش و افزایش اطلاعات کاربران در زمنیه آهن و زیرمجموعه آن می باشد و در کنار آن ارائه  کم ترین قیمت ممکن برای تمامی محصولات در مقابل کیفیت می باشد. فروش پایان یک معامله نیست ، شروع یک تعهد است

فروش ساندویچ پانل در ورزقان

ساندویچ پانل در ورزقان بسیار به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی می باشد . و از طرفی دیگر مدت زمانی اجرای پروژه در ساندویچ پانل بسیار کم تر از مصالحی همانند آجر می باشد . ساندویچ پانل باید نسبت به نوع سازه انتخاب شود . بهتر است سازه شما توسط یک مهندس بررسی گردد و نوع ساندویچ پانل مورد نیاز برای سازه شما را  اطلاع دهد . ساندویچ پانل عموما در دو حالت سقفی و دیواری تولید می گردد . فروشنده های بسیاری برای ساندویچ پانل در ورزقان وجود دارد . حتما هنگام خرید این محصول به نوع ساندویچ پانل و برند آن توجه نمایید و بهتر است از برند هایی معتبر همانند ظفر آهن خریداری نمایید .

خرید ساندویچ پانل در ورزقان

هنگام خرید ساندویچ پانل در ورزقان به نوع عایق استفاده شده در ساندویچ پانل توجه نمایید . ساندویچ پانل عموما در دو نوع عایق به نام های پلی استایرن و پلی یورتان تولید می گردد که پلی استایرن نسبت به پولی یورتان گران تر می باشد ولی از طرفی دیگر کیفیت بیشتری را نیز دارد . شما می توانید جهت خرید ساندویچ پانل در ورزقان به نمایندگی های فروش ظفر آهن در ورزقان مراجعه کنید و یا از طریق پل های ارتباطی (چت وب سایت ، چت واتساپ ، تماس با ما) با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .