• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل تبریز یکی از محصولات پرفروش در تبریز است که با افتخار توسط مجموعه ظفر آهن تولید میشود .نام دیگر ظفر آهن که شاید در بازار آهن شنیده باشید ساندویچ پانل ظفر می باشد . ساندویچ پانل از جمله محصولاتی می باشد که باید در هنگام خرید در انتخاب آن دقت کافی را به کار برد . در هنگام خرید ساندویچ پانل ظفر سوالاتی که ممکن است در ذهن هر فردی نقش ببندد که ، بزرگترین تولیدی کننده ساندویچ پانل تبریز کدام شرکت است ؟ کدام ساندویچ پانل ظفر برای سازه من مناسب است ؟ بهترین نوع ساندویچ پانل ظفر کدام است  ؟ آیا ظفر آهن مطمئن است ؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت در هنگام خرید ، از شرکت های تولید کننده بزرگ و یا با سابقه فعالیت بیشتری همانند ظفر آهن خرید نمایید زیرا شرکت های بزرگ دارای پیشرفته ترین و مجهزترین خط تولید ها می باشند . نوع ساندویچ پانل برای سازه شما باید توسط کارشناس تعیین گردد در غیر اینصورت با نصب ساندویچ پانل نا مناسب با شرایط سازه شما همانند آب و هوا و فشار عمر ساندویچ پانل و سازه شما کاهش خواهد یافت.

هدف مجموعه ما کسب  رضایت و اعتماد مشتریان می باشد . از این رو تلاش کردیم در زمینه های فرمینگ انواع ورق ، تولید ساندویچ پانل (پلی استایرن ، پلی اورتان) و سوله سازی بهترین باشیم . در تیزر بخشی از فعالیت ها و خطوط تولید ما به نمایش گذاشته شده است تا مشتریان عزیزمان با مجموعه ظفر آهن بیشتر آشنا شوند . کیفیت مواد اولیه ساندویچ پانل بسیار مهم است چرا که در طول عمر و دوام آن تاثیر گذار می باشد . از این جهت هنگام خرید ساندویچ پانل توجه کنید که از یک کارخانه معتبر و با سابقه ساندویچ پانل در تبریز خریداری نمایید . شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش مجموعه ما اطلاعات کافی و لازم را در زمینه ساندویچ پانل تبریز بدست آورید .

کاربرد ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل تبریز امروزه یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی می باشد و جایگزین مصالح ساختمانی سنتی شده است چرا که از لحاظ اقتصادی و زمانی بسیار به صرف تر از دیگر مصالح ساختمانی می باشد . در زیر به بعضی از کاربرد های ساندویچ پانل اشاره خواهیم کرد :

  1. ساخت انواع مدل کانکس
  2. ساخت سردخانه
  3. ساخت سالن‌های ورزشی
  4. ساخت سازه های صنعتی
  5. ساخت دیوار سوله ها و انبار های صنعتی
  6. ساخت انواع مختلف از اتاق‌های ایزوله
  7. ساخت یخچال های صنعتی
ساندویچ پانل چهارگام در تبریز

ساندویچ پانل دست دوم تبریز

خرید ساندویچ پانل دست دوم اصلا توسط مجموعه ما توصیه نمی گردد . چرا که هر محصولی یک طول عمر مفیدی دارد و پیدا کردن دست دوم این محصول کمی کار دشواری می باشد . چون این محصول برای هر سازه ممکن است متفاوت باشد . و از نظر اندازه و متراژ هم سخت پیش می آید که ساندویچ پانل دست دوم تبریز مناسب سازه خود را پیدا کنید . از نظر قیمت هم زیاد فاصله ای با یک دیگر ندارند پس بهتر است جنس نو بخرید .

انواع ساندویچ پانل درتبریز

ساندویچ پانل تبریز در انواع مدل و انواع عایق ها تولید می شود . هر کدام مزایای خود را دارند  و نسبت به نیاز سازه باید انتخاب شوند . انتخاب نادرست ساندویچ پانل باعث کاهش طول عمر آن می گردد در صورتی که ساندویچ پانل در بین مصالح ساختمانی یکی از مقاوم ترین ها می باشد . انتخاب نوع ساندویچ پانل باید توسط کارشناس مجرب تعیین گردد . انتخاب نادرست ساندویچ پانل باعث افزایش هزینه ها هم نیز می گردد . ساندویچ پانل به صورت کلی در مجموعه ما به دو صورت زیر تقسیم می گردد :

  • سقفی 
  • دیواری

ساندویچ پانل های سقفی و دیواری در تبریز ، توسط ظفر آهن به دو صورت ساندویچ پانل پلی استایرن و ساندوی پانل پلی یورتان تولید می گردد .که هردو از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . ما یکی بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در تبریز در تبریز هستیم .

ساندویچ پانل سقفی تبریز

ساندویچ پانل تبریز سقفی یک نوع دیگر از این محصول است که برای پوشش سقف سازه استفاده می گردد . این محصول در دو نوع عایق های پلی استایرن و پلی یورتان تولید می گردد . این محصول برای پوشش سقف کارخانه و سوله های بزرگ استفاده می شود . ساندویچ پانل سقفی بسیار به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی می باشد . جهت دریافت قیمت بروز ساندویچ پانل با کارشناسان فروش ما تماس بگیرین .

قیمت ساندویچ پانل در تبریز

قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری به دلیل نوسانات بازار آهن دارای قیمت ثابت و یکسانی می باشد . اما ظفر آهن سعی کرده قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان و قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن 

را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد . شما همچنین می توانید جهت دریافت قیمت دقیق نسبت به نیاز خود با کارشناسان فروش ظفر آهن تماس تلفنی ویا از قسمت چت وب سایت ارتباط  برقرار کنید. فاکتور هایی که در قیمت ساندویچ پانل تاثیر می گذارند به صورت زیر می باشد .

  • کیفیت ورق های استفاده شده
  • کاربرد
  • نوع ساندویچ پانل
  • نوع عایق استفاده شده
  • ابعاد و اندازه
  • شرکت تولیدکننده
  • ضمانت محصول

توصیه مجموعه ظفر آهن به شما این است که همیشه ساندویچ پانل را از تولید کننده خریداری نمایید وجود دلال ها در بازار باعث افزایش کاذب قیمت ساندویچ پانل می گردد که به زیان مشتریان می باشد و از طرفی متاسفانه برخی از تولید کنندگان ، ورق زیرین و یا هر دو ورق را با استفاده از ورق های چینی بی کیفیت تولید می کنند که باعث کاهش قیمت تمام شده ساندویچ پانل می گردد . اما مجموعه ظفر آهن تمامی ورق های مورد نیاز خود را از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تامین می کند

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تبریز

قیمت همه ساندویچ پانل های تولیدی در مجموعه ما بر مترمربع محاسبه نمی گردد . قیمت ها بر اساس خرید و یا نوع جنس می تواند متفاوت باشد . انواع قیمت برای ساندویچ پانل تبریز وجود دارد . قیمت پانل های یورتان (سقفی و دیواری) به صورت یک متر مربع محاسبه می گردد .قیمت های پانل های استایرن (سقفی و دیواری) به صورت متر طول محاسبه می گردد .

قیمت بروز ساندویچ پانل در تبریز :

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل درتبریز

وجود تولید کنندگان زیاد در بازار ساندویچ پانل باعث شده تا برخی از مشتریان هنگام خرید دچار سردرگمی شوند که کدام شرکت تولید کننده مورد اطمینان می باشد . متاسفانه بعضی از تولید کنندگان با تبلیغات کاذب و با شعار قیمت ارزان مشتریان را فریب داده و فروش خود را انجام می دهند . اما شعار مجموعه ظفر آهن این است که فروش پایان یک معامله نیست ، آغاز یک تعهد است .

اگر شما نیز قصد خرید آن نوع از عایق ها را دارید حتما شرکت تولید ساندویچ پانل در تبریز (ظفر آهن) را در اولویت قرار دهید. مجموعه ظفر آهن بیش از دو دهه است که در زمینه فرمینگ ورق و ساندویچ پانل فعالیت می کند و روز به روز در حال افزایش خطوط تولید و گسترش مجموعه می باشد .  هنگام انتخاب شرکت تولید کننده حتما این را هم مد نظر قرار دهید که آیا شرکت تمامی استاندارد های تولید ساندویچ پانل را رعایت می کند ؟ چون اگر مورد ذکر شده رعایت نگردد ، باعث کاهش عمر مفید ساندویچ پانل می گردد .

فروش ساندویچ پانل در تبریز

افزایش استفاده از ساندویچ پانل باعث افزایش فروش بالای این محصول در تبریز شده است و نظر تولید کنندگان ساندویچ پانل در تبریز را به خود جلب کرده است . روز به روز بازار فروش ساندویچ پانل رونق پیدا می کند و رقابت بین تولید کنندگان دشوار میشود . همیشه توجه داشته باشید که در هنگام مقایسه دو ساندویچ پانل از دو شرکت متفاوت اندازه و دیگر فاکتور ها از جمله ورق و عایق آن را نیز مد نظر قرار دهید . تولید کنندگان ساندویچ پانل در تبریز برای اینکه رقابت را بین رقبای خود آسان تر کنند قیمت را ملاک مشتریان قرار میدهند . در صورتی که هیچ کاهش قیمتی بدون دلیل نمی باشد . ببه عنوان مثال برای اینکه قیمت تمام شده ساندویچ پانل کاهش یابد ، به جای ورق زیرین ساندویچ پانل از فویل نسوز استفاده می کنند . ساندویچ پانل در رنگ و اندازه های متفاوت در بازار یافت میشود فقط توجه داشته باشید که جنس با کیفیت بخرید

قیمت ساندویچ پانل در تبریز

نصب ساندویچ پانل در تبریز

نصب ساندویچ پانل در تبریز را به افراد ماهر و کاربلد محول کنید . نصب ساندویچ پانل نیازمند حرفه و دانش کافی در این زمینه می باشد . نصب غیر اصولی و غیر استاندارد باعث کاهش کارایی و طول عمر محصول می گردد . کارشناس نصب ساندویچ پانل در تبریز هنگام نصب تمامی شرایط جوی و سازه را بررسی می کند تا با انتخاب ساندویچ پانل و ابزار های مناسب نصبی بدون مشکل را داشته باشند . در صورت نیاز می توانید از خدمات نصب ساندویچ پانل توسط همکاران ما بهره مند باشید.همکاران ما در صدد آن هستند هزینه ی مناسبی را برای نصب  از شما درخواست کنند.

نصب و اجرا ساندویچ پنل در تبریز اگر به فرد ماهر و کاربلد واگذار گردد ، کاری آسان و راحتی می باشد . هر گونه ندانم کاری می تواند کارایی این نوع از محصولات را تحت کنترل قرار دهد. از سوی دیگر لازم است بدانید که اگر تجربه ی کافی برای اجرا آنها را ندارید حتما با افراد کاردان و کاربلد در تماس باشید. یک فرد با تجربه  می تواند به بهترین شکل ، اقدامات لازم برای نصب را دنبال کند.

خرید ساندویچ پانل در تبریز

شما می توانید علاوه بر اینکه برای خرید ساندویچ پانل به مجموعه ظفر آهن مراجعه کنید ، از طریق ثبت سفارش آنلاین وب سایت و یا تماس با کارشناسان فروش نیز می توانید نسبت به خرید ساندویچ پانل اقدام کنید . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانی از قسمت تماس با ما و یا چت وب سایت و یا شماره تلفن های قرار داده شده در وب سایت با ما ارتباط برقرار کنید . قبل از خرید مقاله ای که توسط ظفر آهن تهیه شده است را حتما بخوانید : نحوه انتخاب و خرید ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل در تبریز

برای نصب این محصول دو روش کلی وجود دارد که نصابان استفاده می کنند :

  • نصب با زیرسازی فلزی
  • نصب بدون زیرسازی

توجه به موارد بالا ، در طول عمر مفید ساندویچ پانل و قدرت عایق کاری محصول در پروژه تاثیر گذار می باشد . نصب بدون زیر سازی معمولا کم هزینه تر از نصب با زیر سازی فلزی می باشد که بهتر است زیر سازی در نصب اجرا گردد .

ساندویچ پانل پلی استایرن در تبریز

پلی استایرن در تبریز یکی از خاص‌ترین زنجیره‌های شیمیایی در صنعت پتروشیمی است. این زنجیره یکی از طولانی‌ترین صف‌های کربنی در مواد شیمیایی است و در دسته فنیل‌ها قرار می‌گیرد. پلی استایرن حاوی اکثر کربن‌ها و هیدروژن‌های عناصر شیمیایی است و با فرمول n(C8H8) شناخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی پلی استایرن تلفیق پیوند واندروالسی در کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن در زنجیره‌های پلیمرهاست. هرچقدر که این زنجیره‌های کربنی طولانی‌تر شوند نیرو کششیان آن‌ها هم بیشتر می‌شود و این موضوع دقیقاً همان نکته‌ای‌ است که باعث کارآمد شدن پلی استایرن می‌شود. تمامی این توضیحات بیشتر از هر چیزی توضیحات علمی پلی استایرن هستند، اما به بیانی ساده‌تر، پلی استایرن ترکیبی پلیمری یا همان مواد اولیه پلاستیک بسیار سخت است. این ترکیب بر عکس تمام توضیحات پیچیده‌ای که در مورد آن گفتیم، بسیار ساده تولید می‌شود و یکی از کارآمدترین پلاستیک‌های ساخته شده توسط بشر است.

پلی استایرن از مونومر‌های استایرن ساخته می‌شود. هر واحد استایرن هم دهنده و هم گیرنده الکترون فعال است؛ از همین رو، مهم‌ترین خاصیت پلی استایرن، توزیع وزن مولکولی تحت شرایط پلیمرزاسیون است. این موضوع، به زبان ساده و غیر علمی به مقاومت بالای این پلاستیک در مقابل آب و یا سایر حلال‌ها اشاره دارد.

البته ویژگی‌های خاص پلی استایرن به معایب بسیاری هم ختم می‌شوند و یکی از مهم‌ترین معایب این پلاستیک خشک و شکننده بودن بیش ‌از حد آن است، تا حدی که به آن کریستال نیز می‌گویند. از طرفی دیگر، مقاومت پایین این پلیمر در مقابل اشعه UV و اشتعال‌زا بودن بیش‌ازاندازه آن، از دیگر عیب‌های این پلاستیک خاص است. البته تخریب کامل این پلاستیک در درجه حرارت بسیار بالایی صورت می‌پذیرد، اما این نقطه ذوب (۳۰۰ درجه) به‌صورت یک مرحله‌ای صورت می‌پذیرد و همین نکته نیز بزرگ‌ترین عیب آن محسوب می‌شود.

ساندویچ پانل پلی استایرن در تبریز

ساندویچ پانل پلی اورتان در تبریز

ساندویچ پانل پلی اورتان که به عنوان پانل PU نیز شناخته می شود، یک ماده کامپوزیتی است که از سه لایه فوم پلی اورتان تشکیل شده است که بین دو پوسته جانبی فلزی قرار گرفته است. این ماده بسیار بادوام، سبک وزن و در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاوم است. استحکام آن با توانایی آن در حفظ استحکام ساختاری خود حتی در هنگام افزایش و کاهش دما بیشتر می شود. کاربردهای آن از ساختمان های پیش ساخته گرفته تا کابین های قابل حمل و استادیوم ها را شامل می شود.

ساندویچ پانل PU در تبریز در ضخامت های مختلف موجود است. بهترین بخش در مورد این نوع مواد این است که دارای بالاترین تراکم در بین تمام پانل های عایق است. ساندویچ پانل های تبریز PU یک انتخاب عالی برای اتاق های سرد، فریزر و تجهیزات خنک کننده هستند. آنها همچنین یک انتخاب عالی برای سقف ساختمان هستند. علاوه بر این، این نوع مواد برای ساختمان های مدولار و محوطه های ساختمانی نیز ایده آل است.

ساندویچ پانل پلی اورتان در تبریز می تواند انتخاب خوبی برای ساختمان هایی باشد که به سازه ای مقاوم در برابر آتش نیاز دارند. از آنجایی که بسیار پیچیده است، یافتن تامین کننده ای که این پانل ها را تولید می کند بسیار مهم است. به این ترتیب، پشتیبانی فنی قابل اعتمادی دریافت خواهید کرد و می توانید اطمینان حاصل کنید که پانل ها نیازهای خاص شما را برآورده می کنند.

ساندویچ پانل پلی اورتان جایگزینی جذاب برای روش های ساخت و ساز سنتی است و توسط بسیاری از شرکت های ساختمانی استفاده می شود. Neer Enterprises یکی از تولید کنندگان پیشرو ساندویچ پانل PU است. ساندویچ پانل PU به دلیل ویژگی های بسیار سازگار و قوی، جایگزینی عالی برای روش های سنتی ساختمان است. با توجه به وزن ساندویچ پانل های PU، انتخاب شرکتی که در این نوع مواد تخصص دارد بسیار حیاتی است.

فوم سفت و سخت پلی یورتان هسته اصلی این نوع پانل ها است. ویژگی خاص پلی اورتان ها روش تولید آنهاست. به طور کلی، اندازه گیری و مخلوط کردن چهار یا چند جریان از اجزای مایع حاوی پیش سازهای پلی یورتان در مرحله پردازش، پلی یورتان ها را تولید می کند. بنابراین، پلیمر نهایی با وزن مولکولی بالا معمولاً توسط تولید کننده ساندویچ پانل که دارای خط تولید ساندویچ پانل PU است، تولید می شود. در خط تولید ساندویچ پانل یک بخش به انجام این فرآیند اختصاص داده شده است به نام دستگاه فوم PU یا دستگاه اندازه گیری.

پلی یورتان از سال ۱۹۵۰ به عنوان یک عایق حرارتی بسیار مناسب مورد استفاده قرار گرفته است. پلی اورتان ها با داشتن خواص عایق بسیار بالا باعث صرفه جویی در انرژی و در نتیجه هزینه های مرتبط تا ۶۰ درصد می شوند. از آنجایی که استفاده از سوخت های فسیلی حدود ۸۰ درصد از دی اکسید کربن جهان (CO2) را تولید می کند، بنابراین استفاده از پلی یورتان می تواند روشی مناسب برای کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش گاز CO2 به عنوان یکی از اصلی ترین روش ها باشد. علل گرم شدن کره زمین علاوه بر این، عایق پلی یورتان ضمن داشتن راندمان بالاتر در عایق حرارتی، در مقایسه با سایر عایق های حرارتی و سرمایی سبک و مقرون به صرفه محسوب می شود.

ممکن است سوالاتی در مورد مقاومت در برابر آتش وجود داشته باشد. که با نرخ مقاومت در برابر آتش توضیح داده می شود. درجه بندی مقاومت در برابر حریق به معنای مدت زمانی است که یک سیستم حفاظت آتش غیرفعال می تواند یک تست استاندارد مقاومت در برابر آتش را تحمل کند.

ساندویچ پانل دیواری در تبریز

نمایندگی فروش ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل به دلیل تقاضای بسیار مشتریان دارای بازار فروش قدرتمندی نسبت به دیگر محصولات ساختمانی می باشد . از طرفی وجود سود جویان در بازار باعث افزایش کاذب قیمت ساندویچ پانل می گردد . و یا عدم وجود نمایندگی کار خانه در شهرستان ها باعث می گردد سود جویان با استفاده از نام برند کارخانه محصول بی کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهند . مجموعه ما از تمامی مجموعه های فروش مصالح ساختمانی در کل ایران جهت همکاری در فروش دعوت می نماید تا زنجیره های فروش محصولات ظفر آهن را در ایران افزایش دهد . با مراجعه حضوری به ظفر آهن و یا تماس با کارشناسان فروش می توانید نسبت به دریافت نمایندگی ساندویچ پانل در تبریز و یا دیگر شهرستان ها اقدام نمایید .

ساندویچ پانل در تبریز

کارخانه تولید ساندویچ پنل در تبریز

ظفر آهن یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در شمالغرب کشور می باشد که سالیان سال در زمینه تولید ساندویچ پانل در تبریز . فرمینگ ورق فعالیت می کند . ظفر آهن حرف اول و آخر را در زمینه تولیدساندویچ پانل می زند . ظفر آهن در زمینه تولید ساندویچ پانل های پلی یورتان و پلی استایرن فعالیت می کند . تمامی ساندویچ پانل های تولیدی در ظفر آهن به دو صورت سقفی و دیواری می باشند . ساندویچ پانل های تولید شده در این مجموعه دارای تمامی استاندارد های بین المللی مورد نیاز می باشند . اعتبار ما محصول ماست .

قیمت ساندویچ پانل چقدر است و ارزان ترین آنها کجاست؟

هزینه خرید بستگی به ضخامت کلی محصول و مواد هسته عایق حرارتی آن دارد. یک “گزینه بودجه” استفاده از ساندویچ پانل های هسته ای EPS است. با این حال، برای عملکرد طولانی مدت بهتر و اثربخشی هزینه، پانل هایی با ضریب هدایت حرارتی برتر انتخاب بهتری هستند – مانند ساندویچ پانل های PIR-core.

قیمت ساندویچ پانل های نازک با هسته EPS از ۵۵ تا ۶۰ PLN/m2 شروع می شود. محبوب ترین ساندویچ پانل های هسته PIR 100 میلی متر ضخامت دارند و حدود ۸۰-۹۰ PLN/m2 قیمت دارند.

مشتریان اغلب در مورد نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای ساندویچ پانل سوال می کنند. در ایران کلیه مصالح ساختمانی از جمله ساندویچ پانل دارای نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصدی هستند.

بهتر است ساندویچ پانل های خود را مستقیماً از سازنده یا از طریق زنجیره توزیع آنها سفارش دهید. شما می توانید از نمایندگان فروش ظفر آهن و یا با مراجعه حظوری به ظفر آهن درخواست کنید تا برای مشاوره تخصصی در مورد بهترین محصولات و مواد شما را راهنمایی کنند

ثبت سفارش ساندویچ پانل در تبریز







    شما می توانید پا پر کردن اطلاعات تماس خود در کادر های مشخص شده نسبت به سفارش ساندویچ پانل در تبریز اقدام کنید . ثبت سفارش به منزله خرید قطعی نمی باشد . کارشناسان فروش ما حداکثر تا ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت .