• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل در خوی

امروزه در ساخت سازه های ساختمانی از مصالح مختلفی استفاده میشود که یکی از پرکاربرد ترین آن ها ساندویچ پانل می باشد . ساندویچ پانل در خوی دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد که مزایای آن خیلی بیشر از معایب آن می باشد . ساندویچ پانل یکی از کم قیمت ترین مصالح ساختمانی نسبت به معادل های خود می باشد . از این محصول در انواع صنعت ها استفاده میشود . ساندویچ پانل های تولیدی در مجموعه ظفر آهن دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

نمایندگی ساندویچ پانل در خوی

ساندویچ پانل دارای یکی از داغ ترین بازار های خرید و فروش در دنیا و ایران می باشد . به دلیل عرضه و تقاضای بالا ابن محصول  درخواست نمایندگی فروش  روز به روز در حال افزایش می باشد . ساندویچ پانل به دلیل استحکام و مقاومت بالا جایگاه بالایی را در بین مهندسین ساختمانی پیدا کرده است . جهت دریافت مشاوره در رابطه با دریافت نمایندگی فروش ساندویچ پانل ظفر آهن ، با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۰

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۱

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۲

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۳

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۴

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۵

۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۱

ظفر آهن همواره از بدو تاسیس شرکت سعی کرده تمامی محصولاتی تولیدی ، کم ترین قیمت ممکن با در نظر گرفتن کیفیت را داشته باشند . و از طرفی با تاسیس وب سایت و فعالیت در شبکه ها مجازی همانند اینستاگرام سعی کرده با کاربران خود در تعامل باشد و با تولید محتوا و مطالب آموزشی ، کاربران را در انتخاب محصول یاری کند .

بله تمامی محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی صنعت مهر ظفر دارای ضمانت کیفی می باشد

بله ، شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به خرید محصول مورد نظر از ظفر آهن کنید . خرید شما نسبت به مسافت طی ۲ الی ۵ روز ارسال خواهد شد

بله ، مشتریان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس : تبریز – سردرود اول جاده خلجان – بازار آهن ولیعصر ۲ نسبت به خرید محصول خود اقدام کنند .

ظفر آهن یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی صنعت آهن می باشد و اکثر تولیدی ها مواد اولیه خود را از ظفر آهن تامین می کنند . با افتخار ظفر آهن یکی از تاثیر گذار ترین واحد در تعیین قیمت در بازار می باشد . از این رو قیمتی کم تر از قیمت ما پبدا نخواهید کرد !!!

کاربرد ساندویچ پانل در خوی

ساندویچ پانل امروزه یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی می باشد و جایگزین مناسب و بهتری نسبت به مصالح ساختمانی سنتی می باشد . ساندویچ پانل به دلیل اینکه دارای عایق بندی فوق العاده ای می باشد ، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد . ساندویچ پانل های تولیدی در مجموعه ظفر آهن به دوسته ساندویچ پانل سقفی و دیواری تقسیم می شود .

برخی از کاربرد های ساندویچ پانل :

  1. جهت عایق سازی
  2. استفاده در خطوط تولید
  3. استفاده در یخچال های صنعتی
  4. ساخت کانتینر
  5. ساخت خانه های از پیش ساخته
  6. و ….

قیمت ساندویچ پانل در خوی

امروزه همان طور که در بالا گفته شد یکی از پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی ساندویچ پانل می باشد . ساندویچ پانل هایی که در خوی تولید می شوند همانند ساندویچ هستند که به یک دیگر متصل میشوند . همچنین ساندویچ پانل در خوی در کاهش زمان اجرای پروژه تاثیر چشم گیری  دارد

مشخص کردن قیمت دقیق ساندویچ پانل در خوی به دلیل نواسانات مواد اولیه در بازار امروز ، دشوار است . ولی مطمئن باشید ساندویچ پانل در خوی یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی می باشد . نوع ساندویچ پانل  برای سازه با توجه به محیط سازه توسط مهندس تعیین می گردد . زیرا ساندویچ پانل ظفر آهن به دو گروه پروفیل سقفی و دیواری تقسیم می گردد .

جنس ورق بالایی و زیرین می تواند گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم ساخته شود . کم هزینه ترین نوع ساندویج پانل در خوی ، از نوع ورق زیرین کاغذ فویل ضد آب می باشد . هرچه ضخامت افزایش یابد هزینه نیز افزایش می یابد ، برای اینکه قیمت بیش از اندازه افزایش نداشته باشد ورق داخلی و یا زیرین را نازک تر از خارجی در نظر می گیرند . در اکثر ساندویچ پانل ها (سقفی) ، رنگ ورق داخلی را سفید در نظر می گیرند . ولی در مجموعه ظفر آهن ساندویچ پانل ها در رنگ های قرمز ، آبی ، نارنجی و … تولید می شوند . ارزان ترین نوع عایق در تولید ساندویچ پانل پلی استایرن می باشد . پلی اورتان دارای قیمت بالایی نسبت به پلی استایرن می باشد ولی نا گفته نماند که قدرت عایق بندی پلی اورتان بیشتر از پلی استایرن می باشد .

هدف ظفر آهن آموزش و افزایش اطلاعات کاربران در زمنیه آهن و زیرمجموعه آن می باشد و در کنار آن ارائه  کم ترین قیمت ممکن برای تمامی محصولات در مقابل کیفیت می باشد. فروش پایان یک معامله نیست ، شروع یک تعهد است

فروش ساندویچ پانل در خوی

ساندویچ پانل به دلیل جایگزین شدن با دیگر مصالح ساختمانی دارای بازار فروش بهتری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی می باشد و روز به روز این بازار در دنیا و ایران در حال افزایش می باشد . همچنین مجموعه ظفر آهن با چندین سال سابقه فعالیت در بازار آهن ، نیز پیشرو در صنعت ساندویچ پانل می باشد . ناگفته نماند که ساندویچ پانل یکی از محکم ترین متریال های ساختمانی می باشد .ساندویچ پانل  اتصالات مقاوم و سبکی هستند که از سه لایه تشکیل شده اند که با ورق های آلومینیومی رنگی ساده و طرح دار و ورق های گالوانیزه رنگی پوشانده شده اند. در شهرستان زیبای خوی برای ساخت کارخانه ها ، سوله ها و … مورد استفاده قرار می گیرد . نصب ساندویچ پانل نیازمند متخصص می باشد .

خرید ساندویچ پانل در خوی

برای خرید ساندویچ پانل در خوی باید نیازمندی های پروژه و یا سازه شما توسط مهندس مربوطه محاسبه و تعیین گردد . انتخاب و خرید ساندویچ پانل  بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه یکی از ریسک های خطرناک می باشد زیرا که انتخاب نادرست متریال های ساندویچ پانل منجر به کاهش مقاومت و طول عمر سازه خواهد بود . برای خرید ساندویچ پانل در خوی می توانید با کارشناسان فروش ظفر آهن تماس بگیرین و یا با مراجعه حضوری به ظفر آهن نسبت به خرید اقدام کنید