• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل در مرند

ساندویچ پانل امروزه یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی می باشد . دلیل نام گذاری این محصول شباهت آن به ساندویچ می باشد چرا که ساندویچ پانل عموما برا اساس متریال بدنه به چهار قسمت تقسیم میشوند  :

  • یک رو ورق و یک رو فویل
  • هر دو سمت فویل
  • هر دو طرف نایلون
  • یک رو ورق و یک رو کاغذ

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از ساندویچ پانل افزایش رند ساخت و ساز و کاهش زمان اجرای پروژه می باشد . هنگام خرید ساندیچ پانل در مرند همیشه به قیمت آن توجه داشته باشید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بزرگترین مزیت ساندویچ پانل مقاوم بودن در حین سبک بودن است و برای همین در سوله سازی و سالن سازی به جای مصالح سنتی از ساندویچ پانل استفاده میشود . اکثر سوله های موجود در مرند با استفاده از ساندویچ پانل ظفر آهن ساخته شده است .

قیمت ساندویچ پانل در مرند

امروزه خرید جنس با قیمت مناسب دغدغه همه ی ما می باشد . وجود دلال ها در بازار باعث افزایش کاذب قیمت میشود . این مسئله در مورد مصالح ساختمانی نیز بیشتر از هر بازار دیگری است . قمیت ساندویچ پانل نسبت به نوع جنس و اندازه آن متفاوت می باشد . جهت دریافت قیمت محصول مورد نظر بهتر است با کارشناسان فروش ظفر آهن تماس بگیرید .

ظفر آهن همواره از بدو تاسیس شرکت سعی کرده تمامی محصولاتی تولیدی ، کم ترین قیمت ممکن با در نظر گرفتن کیفیت را داشته باشند . و از طرفی با تاسیس وب سایت و فعالیت در شبکه ها مجازی همانند اینستاگرام سعی کرده با کاربران خود در تعامل باشد و با تولید محتوا و مطالب آموزشی ، کاربران را در انتخاب محصول یاری کند .

بله تمامی محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی صنعت مهر ظفر دارای ضمانت کیفی می باشد

بله ، شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به خرید محصول مورد نظر از ظفر آهن کنید . خرید شما نسبت به مسافت طی ۲ الی ۵ روز ارسال خواهد شد

بله ، مشتریان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس : تبریز – سردرود اول جاده خلجان – بازار آهن ولیعصر ۲ نسبت به خرید محصول خود اقدام کنند .

ظفر آهن یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی صنعت آهن می باشد و اکثر تولیدی ها مواد اولیه خود را از ظفر آهن تامین می کنند . با افتخار ظفر آهن یکی از تاثیر گذار ترین واحد در تعیین قیمت در بازار می باشد . از این رو قیمتی کم تر از قیمت ما پبدا نخواهید کرد !!!

کاربرد ساندویچ پانل در مرند

ساندویچ پانل به دلیل این که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر مصالحی ساختمانی می باشد ، از این رو مهندسین برای ساخت و ساز پروژه خود این محصول را انتخاب می کنند . ساندویچ پانل از صنعت گرفته تا سوله سازی و ساخت سرد خانه ، کاربر دارد . برخی از کاربرد های ساندویچ پانل :

  • ساخت کانکس به خصوص کانکس های یخچال دار ثابت و متحرک
  •  ساخت کانتینر
  • ساخت کمپ های اسکان موقت و خانه های از پیش ساخته
  • ساخت سوله ها در زمان کوتاه
  • استفاده جهت عایق دیوارها و سقف
  • ساخت مراکز تفریحی و تجاری مسقف
  • استفاده برای ساخت کارخانه ها و تولیدی ها
  • ساخت مراکز نیمه صنعتی و صنعتی

مزایای ساندویچ پانل در مرند

  1. مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی و زلزله
  2. قابل بازیافت
  3. عایق حرارتی و برودتی، جلوگیری از اتلاف انرژی
  4. فرآیند دقیق و سریع خط تولید
  5. قیمت مناسب  در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی
  6. وزن پایین و حمل و نقل آسان
  7. سبک بودن آن
  8. دارای طرح و رنگ‌های گسترده‌
  9. مقاوم در برابر فشار و ضربه
  10. تحمل فشار بالای بار
  11. خاصیت مونتاژ و دمونتاژ
  12. طول عمر بالا
  13. همپوشانی خوب
  14. عایق صدا
  15. قابل شستشو
  16. مقاوم در برابر رطوبت، زنگ‌زدگی و آتش سوزی
  17. مناسب برای هر نوع آب و هوا
  18. مقاوم در برار موریانه
  19. دوست دار محیط زیست

بازدهی اقتصادی ساندویچ پانل‌ها نسبت به مصالح سنتی، بالا‌تر بوده و بایستی در استراتژی‌های وزارت مسکن و شهرسازی، در پوشش دیوار و سقف، به عنوان مصالح اصلی جایگزین مصالح سنتی شود.

ساندویچ پانل پلی استایرن در مرند

ساندویچ پانل پلی استایرن یکی از سبک ترین ساندویچ پانل ها در مرند می باشد زیرا از متریال خاصی ساخته شده است ، به دلیل این که قیمت ها دائما در حال نوسان می باشد نمی توان قیمت دقیق را بیان کرد . این محصول را می توان در ضخامت های مختلفی تولید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل پلی یورتان در مرند

ساندویچ پانل پلی یورتان در مرند یکی از پر مصرف ترین ساندویچ پانل ها در سقف و دیوار می باشد. بهترین عایق برای صدا این نوع می باشد . ساندویچ پانل پلی یورتان خود به دو نوع پایه پلی استر و پایه پلی اتر تقسیم می شود.

ساندویچ پانل پلی یورتان به دلیل بهره وری دوبری نسبت به پلی استایرن محبوب تر و پر فروش تر می باشد.ایجاد پوشش ضد خوردگی، حالت ارتجاعی و الاستومری، تبدیل به فوم سخت به عنوان عایق را می توان از مزایای پلی اورتان در نظر گرفت.