• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل در اسکو

ساندویچ پانل در اسکو یکی پرکاربردی ترین مصالح ساختمانی در شهرستان اسکو می باشد . ساندویچ پانل به دلیل این که از لحاظ ساختار به ساندویچ خوارکی شباهت دارد به این اسم نامگذاری شده است . ساندویچ پانل یک گزینه بسیار مناسب برای عایق کاری یک محیط بسته می باشد . عایق کاری محیط باعث کاهش مصرف انرژی می گردد . ساندویچ پانل در اسکو یکی از محصولات تولیدی مجموعه ظفر آهن می باشد . اگر شما در سازه خود از ساندویچ پانل استفاده کنید مدت زمان اجرای پروژه شما بسیار کاهش می یابد . ساندویچ پانل دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

نمایندگی ساندویچ پانل در اسکو

ظفر آهن از تمامی مجموعه های فروش ساندویچ پانل در شهرستان ها و مراکز استان ها دعوت به همکاری می کند . ظفر آهن برای افزایش زنجیره فروش محصولات خود در سرار کشور نمایندگی فروش محصولات را ارائه می دهد . متاسفانه بعضی از سودجویان با استفاده از نام برند های معتبر همچون ظفر آهن محصول تقلبی و بی کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که برای حل این مشکل باید هموطنان فقط از خود شرکت و یا نمایندگی های فروش آن مجموعه خریداری نمایند . شما می توانید جهت دریافت نمایندگی فروش مجموعه ظفر آهن با کارشناسان فروش و یا با مراجعه حضوری اقدام به دریافت کنید .

ظفر آهن همواره از بدو تاسیس شرکت سعی کرده تمامی محصولاتی تولیدی ، کم ترین قیمت ممکن با در نظر گرفتن کیفیت را داشته باشند . و از طرفی با تاسیس وب سایت و فعالیت در شبکه ها مجازی همانند اینستاگرام سعی کرده با کاربران خود در تعامل باشد و با تولید محتوا و مطالب آموزشی ، کاربران را در انتخاب محصول یاری کند .

بله تمامی محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی صنعت مهر ظفر دارای ضمانت کیفی می باشد

بله ، شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به خرید محصول مورد نظر از ظفر آهن کنید . خرید شما نسبت به مسافت طی ۲ الی ۵ روز ارسال خواهد شد

بله ، مشتریان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس : تبریز – سردرود اول جاده خلجان – بازار آهن ولیعصر ۲ نسبت به خرید محصول خود اقدام کنند .

ظفر آهن یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی صنعت آهن می باشد و اکثر تولیدی ها مواد اولیه خود را از ظفر آهن تامین می کنند . با افتخار ظفر آهن یکی از تاثیر گذار ترین واحد در تعیین قیمت در بازار می باشد . از این رو قیمتی کم تر از قیمت ما پبدا نخواهید کرد !!!

کاربرد ساندویچ پانل در اسکو

ساندویچ پانل در اسکو به دلیل این که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی می باشد مورد توجه مهندسین ساختمانی و عموم قرار گرفته است . ساندویچ پانل مدت زمان اجرای پروژه یک سازه را کاهش می دهد . ساندویچ پانل دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشد که در دو نوع پلی استایرن و پلی یورتان تولید می گردد . هنگام خرید ساندویچ پانل حتما به نوع عایق آن توجه کنید که اصلی ترین قیمت ساندویچ پانل ، عایق آن می باشد .

برخی از کاربرد های ساندویچ پانل :

  1. جهت عایق سازی
  2. استفاده در خطوط تولید
  3. استفاده در یخچال های صنعتی
  4. ساخت کانتینر
  5. ساخت خانه های از پیش ساخته
  6. و ….

قیمت ساندویچ پانل در اسکو

متاسفانه امروزه بیان دقیق قیمت ها به دلیل نوسان مواد اولیه بسیار دشوار می باشد . برخی از نوسانات می تواند ناشی از وجود تحریم ها علیه کشور دانست . هیچ ارزانی به دلیل نیست . هنگام خرید ساندویچ پانل کیفیت محصول را با قیمت آن مقایسه کنید . شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین قیمت ساندویچ پانل با پل های ارتباطی قرار داده شده در وب سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرین .

اما ظفر آهن سعی کرده نسبتا قیمت هایی نزدیک به قیمت بازار را در اختیار مشتریان خود قرار دهد :

جهت دریافت قیمت دقیق محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

هدف ظفر آهن آموزش و افزایش اطلاعات کاربران در زمنیه آهن و زیرمجموعه آن می باشد و در کنار آن ارائه  کم ترین قیمت ممکن برای تمامی محصولات در مقابل کیفیت می باشد. فروش پایان یک معامله نیست ، شروع یک تعهد است

فروش ساندویچ پانل در اسکو

ساندویچ پانل امروزه جایگزین مصالح ساختمانی سنتی همچون آجر شده است چرا که ساندویچ پانل از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و هم از طرفی مدت اجرای پروژه  کاهش می یابد . قدرت عایق کاری که در ساندویچ پانل وجود دارد نمی توانید در آجر و یا سفال پیدا کنید . عایق ساندویچ پانل به دونوع پلی استایرن و پلی یورتان در مجموعه ظفر آهن تولید می گردد . یکی از خدمات ظفر آهن فروش ساندویچ پانل در اسکو می باشد . جهت خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرین .

خرید ساندویچ پانل در اسکو

هنگام خرید ساندویچ پانل در اسکو به برند کارخانه و اصلی بودن محصول توجه نمایید . چرا که بعضی  از سود جویان اجناس تقلبی را به اسم برندهای خارجی و ایرانی را در اختیار مشتریان قرار می دهند . انتحاب و خرید ساندویچ پانل  باید توسط کارشناس تعیین گردد .چرا که انتخاب نادرست ساندویچ پانل باعث کاهش طول عمر سازه و ساندویچ پانل می گردد . به ورق های استفاده شده در ساندویچ پانل دقت کنید چرا که بعضی از تولید کنندگان از ورق های چینی استفاده می کنند که دارای کیفیت بسیار پایینی می باشد .