• تبریز ، سردرود اول جاده خلجان ، بازار آهن ولیعصر 2

ساندویچ پانل در کلیبر

ساندویچ پانل در کلیبر ، یکی از نیاز های هر ساختمانی در شهرستان کلیبر می باشد . ساندویچ پانل ها به دلیل دوام و استحکامی که دارند مورد توجه مهندسین ساختمانی قرار گرفته است . معمولا از ساندویچ پانل ها برای ساخت سازه های بزرگ همانند سوله و یخچال های صنعتی و … استفاده میشود . این محصول جایگزین مصالح ساختمانی سنتی شده است . ساندویچ پانل از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از دیگر مصالح ساختمانی می باشد . اگر اطلاعی در مورد این محصول ندارید حتما مقاله ساندویچ پانل چیست ؟ را بخوانید .

نمایندگی ساندویچ پانل در کلیبر

ساندویچ پانل در سال های اخیر مورد توجه بیشتر مهندسین ساختمانی قرار گرفت که این امر باعث افزایش در خواست این محصول در بازار گردید . تولید کنندگان اندکی در بازار هستند که تمامی استاندارد های ساخت ساندویچ پانل را رعایت می کنند . متاسفانه وجود ساندویچ پانل های غیر استاندارد و بی کیفیت باعث شده مردم نسبت به خرید ساندویچ پانل در کلیبر به هرکسی اعتماد نکنند . ظفر آهن برای حل این مسئله و پخش ساندویچ پانل با کیفیت از تمامی فروشندگان مصالح ساختمانی در کلیبر دعوت به همکاری می نماید . جهت دریافت نمایندگی از پل های ارتباطی قرار داده شده در وب سایت با ما تماس بگیرید .

ظفر آهن همواره از بدو تاسیس شرکت سعی کرده تمامی محصولاتی تولیدی ، کم ترین قیمت ممکن با در نظر گرفتن کیفیت را داشته باشند . و از طرفی با تاسیس وب سایت و فعالیت در شبکه ها مجازی همانند اینستاگرام سعی کرده با کاربران خود در تعامل باشد و با تولید محتوا و مطالب آموزشی ، کاربران را در انتخاب محصول یاری کند .

بله تمامی محصولات تولیدی توسط گروه صنعتی صنعت مهر ظفر دارای ضمانت کیفی می باشد

بله ، شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به خرید محصول مورد نظر از ظفر آهن کنید . خرید شما نسبت به مسافت طی ۲ الی ۵ روز ارسال خواهد شد

بله ، مشتریان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس : تبریز – سردرود اول جاده خلجان – بازار آهن ولیعصر ۲ نسبت به خرید محصول خود اقدام کنند .

ظفر آهن یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی صنعت آهن می باشد و اکثر تولیدی ها مواد اولیه خود را از ظفر آهن تامین می کنند . با افتخار ظفر آهن یکی از تاثیر گذار ترین واحد در تعیین قیمت در بازار می باشد . از این رو قیمتی کم تر از قیمت ما پبدا نخواهید کرد !!!

کاربرد ساندویچ پانل در کلیبر

ساندویچ پانل در کلیبر دارای کاربرد های بسیاری می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . کاربرد های این محصول به دلیل به صرفه بودن نسبت به دیگر مصالح ساختمانی روز به روز در حال افزایش می باشد . ساندویچ پانل ها باید نسبت به نیاز سازه انتخاب نمایید . این کار معمولا توسط مهندس سازه انجام می گیرد . چون انتخاب نا درست محصول باعث کاهش طول عمر ساندویچ پانل و سازه می گردد .

برخی از کاربرد های ساندویچ پانل :

  1. جهت عایق سازی
  2. استفاده در خطوط تولید
  3. استفاده در یخچال های صنعتی
  4. ساخت کانتینر
  5. ساخت خانه های از پیش ساخته
  6. و ….

قیمت ساندویچ پانل در کلیبر

بیان قیمت دقیق ساندویچ پانل در کلیبر  کار دشواری است . چرا که به دلیل وجود تحریم ها علیه کشور ما ، تمامی قیمت های بازار آهن و دیگر بازار ها دائما در حال نوسان می باشد و نمی توان قیمت ثابتی را برای هر محصول و یا ساندویچ پانل تعیین کرد . قیمت ساندویچ پانل در سال های اخیر کمی با افزایش روبرو بوده است که ظفر آهن سعی کرده تا حدودی این افزایش قیمت را کنترل و قیمت را در بازار مهار کند . متاسفانه بعضی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت محصول خود از کیفیت آن می کاهند که به ضرر مصرف کننده می باشد و یا ورق های زیرین را به جای ورق آهنی از کاغذ فویل استفاده می کنند که مشتری از آن اطلاعی ندارد . مطمئن باشید هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد . فاکتور های های همانند جنس ورق ، نوع عایق ، نوع تزریق ، برند کارخانه و … در قیمت ساندویچ پانل در کلیبر تاثیر گذار هستند .

اما ظفر آهن سعی کرده نسبتا قیمت هایی نزدیک به قیمت بازار را در اختیار مشتریان خود قرار دهد :

جهت دریافت قیمت دقیق محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

هدف ظفر آهن آموزش و افزایش اطلاعات کاربران در زمنیه آهن و زیرمجموعه آن می باشد و در کنار آن ارائه  کم ترین قیمت ممکن برای تمامی محصولات در مقابل کیفیت می باشد. فروش پایان یک معامله نیست ، شروع یک تعهد است

فروش ساندویچ پانل در کلیبر

ساندویچ پانل در کلیبر به دلیل کاربرد های فراوان و اقتصادی تر نسبت به دیگر مصالح ساختمانی دارای بازار فروش مناسبی می باشد . شما هم می توانید از سود این بازار بی نصیب نباشید و با دریافت نمایندگی فروش ساندویچ پانل در کلیبر بهره مند شوید . برای فروش ساندویچ پانل در کلیبر شما می توانید با مراجعه حضوری به ظفر آهن اقدام به دریافت نمایندگی فروش ساندویچ پانل در کلیبر کنید . تمامی ساندویچ پانل های مجموعه ظفر آهن دارای بالا ترین کیفیت ساخت و تزریق می باشد و در بازار ایران رقیبی برای ظفر آهن وجود ندارد .

خرید ساندویچ پانل در کلیبر

انتخاب و خرید ساندویچ پانل باید توسط مهندس سازه بررسی و تعیین گردد . چون ساندویچ پانل دارای انواع مختلفی می باشد برای مثال ساندویچ پانل مناسب شرایط جوی بارانی قابل استفاده در منطقه خشک و گرم نمی باشد . با انتخاب نادرست محصول باعث کاهش طول عمر ساندویچ پانل و سازه خواهید شد . متسفانه وجود دلال ها در بازار خرید و فروش ساندویچ پانل باعث افزایش  کاذب قیمت این محصول می گردد . هنگام خرید ساندویچ پانل در کلیبر به برند آن توجه نمایید . شما می توانید جهت خرید ساندویچ پانل از مجموعه ظفر آهن حضوری مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرین .

خروج از نسخه موبایل