ساندویچ پانل امروزه جایگزین پوشش سقف و دیوار ها شده است . در روش های سنتی از مصالحی همانند آجر و سفال برای پوشش استفاده می شود . ساندویچ پانل علاوه بر اینکه دارای خاصیت عایق بندی می باشد از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر از دیگر مصالح می باشد . با توجه به افزایش انواع ساندویچ پانل و تولید کنندگان این محصول در این پست به شما خواهیم گفت هنگام خرید ساندویچ پانل به چه نکاتی باید توجه کرد .

بررسی موارد مهم

نوع ورق ساندویچ پانل

همکاران با استفاده از ورق های متنوعی ، ساندویچ پانل را تولید می کنند ولی بهترین نوع ورق ، ورق آلوزینک است . که متاسفانه خط تولیدی برای این محصول در داخل کشور وجود ندارد .دومین ورق که بیشترین کاربرد را دارد ورق گالوانیزه می باشد . ورق آلوزینک دارای مزایایی همچون طول عمر بالا و استحکام می باشد .ورق آلوزینک فلز گالوانیزه نورد شده است که ترکیبات آنها ۵۵% آلومینیوم ، ۴۳.۴% روی و ۱.۶% میباشد.

نوع فوم مصرفی

یکی دیگر از آیتم هایی که در انتخاب ساندویچ پانل باید به آن توجه کرد فوم ساندویچ پانل می باشد . فوم همان عایقی است که بین دو ورق قرار می گیرد . فوم در حالت کلی به دو صورت پلی استایرن و پلی یورتان تولید می گردد جهد مشاهده قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان و قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن کلیک کنید .میتوان گفت بهترین نوع فوم تولید شده فوم پلی یورتان است که بهترین عایق صوت و حرارت بوده و مورد تایید کارشناسان و ساختمان سازان است.اکثرا فوم های تولید شده در ایران از نوع xps است که در مقایسه با پلی یورتان قابل قیاس نیست.

دستگاه های تولید کننده

دستگاه هایی که برای تولید ساندویچ پانل خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای آیتم های استاندارد جهانی باشند .شما می توانید در بازار انواع دستگاه های تولید ساندویچ پانل را خریداری نمایید . متاسفانه اکثر دستگاه های موجود در خط تولید های ایران ، چینی هستند و ساندویچ پانل های تولید شده توسط این دستگاه ها دارای عایق بندی ضعیف تری نسبت به دستگاه های اروپایی می باشند . مشکل دستگاههای چینی به همینجا ختم نمیشود، دقیقا در هنگام نصب بدلیل قالب بندی و برش های نامناسب دستگاههای متداول؛ مجریان نصب با مشکلات عدیده ای روبرو شده و بعضا نمیتوانند آبندی و کیفیت اجرای پروژه ها را گارانتی نمایند و معمولا از زیر بار مسولیت نصب شانه خالی میکنند.

شرکت تولید کننده

انتخاب شرکت تولید کننده ساندویچ پانل یه همان اندازه انتخاب ساندویچ پانل مهم است . در انتخاب شرکت برای ساندویچ پانل سابقه فعالیت آن شرکت در زمینه تولید ساندویچ پانل را بررسی کنید . ظفر آهن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران می باشد که تمامی محصولات تولید شده توسط این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند . محصولات همکارانی از جمله ساندویچ پانل ماموت نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند .

تضمین

شعار ظفر آهن از ابتدا “فروش پایان یک معامله نیست بلکه شروع یک تعهد است” بوده است . تمامی محصولات تولید شده توسط ظفر آهن دارای تضمین کیفی می باشند . جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .